tacere

ca in amurg, atunci cand lumina slaba oboseste privirea impiedicand-o sa desluseasca formele din jurul trupului, precum „zanganitul” greierilor a caror frecvente patrund si violeaza muzica ce se scurge din casti in creier, acelasi fel de bruiaj il simt eu infasurat strans pe forma sentimenteleor mele mascandu-le, impiedicandu-ma sa le percep la adevarata lor dimensiune si profunditate, sau poate ca nu…

esuat in a zborului invatare nu am altceva de facut decat sa uit ca exista un cer undeva pe care mi-am dorit o viata sa zbor…
am strans toate cele necesare „zborului”, toate zac in maldare diforme pe un camp viran si arid, precum stau crengile stejarului taiat, lasate la uscat… trebuie sa invat sa imi tai lanturile, sa invat sa fac focul si sa invat sa merg din nou…
sa-mi fac casa din tradari, sa fumez minciuni dimineata la cafeau deziluziilor, sa visez numarand norii la dimineata cand voi pleca, lasand in urma un maldar de scrum si-un pumn de cenusa, sau doi…

totul e inutil…
de la cunostintele omenirii in ansamblul ei, pana la simplele actiuni ce ne conduc viata spre neviata, fie ea vie sau moarta.
totul e inutil…
si tot n-am invatat nimic…nici macar faptul ca totul e nimic si ca nimic e totul…

am tinut companie cadavrului de stejar, lasand noaptea sa cada peste noi, asteptand ca cineva sa apara, jucandu-ma cu licarirea lunii izbita piezis in „utilajul” cu care scriu.
daca ar fi fost o pana ca in trecut, poate ca adierea moale a noptii si stereofonia greierilor ar fi cantat ceva prin firele penei…

dar asa, totul e rece, pustiu, fara viata, inutil…

~ de christian long pe Iulie 20, 2013.

Un răspuns to “tacere”

  1. Nimicul poate avea chip proteic.

    Şi să nu’ţi faci casa din trădări; fă-ţi-o cu acoperişul din pândă şi cer…spunându-ţi că nu vrei nimic, dar la pândă să stai pentru totul.

Lasă un răspuns

 
