pro fm baga mare (sau creiere vidate la rece)

Va Urma 🙂

si dupa o calatorie infernala (virtuala) cu personalul ruginit si jegos al muzicii romanesti de o calitate atat de proasta incat iti provoaca avort neuronal instant, trecand prin „iarba verde”, „sus pe tocuri”, bagand „vedeta mea ” cu o pofta demna de un ucigas in serie in „dragostea mea”, in drum „spre mare”, realizand ca e „perfect fara tine” in „tenerife”, mi-am dat seama ca „e marfa tare” sa cumperi „banane de la Lidl”, „feeling the moment” cand in cap ti se incruciseaza „blured lines” atunci cand te gandesti la „otra ves”

si am inchis radioul si am dat drumu la muzica :

bagandu-mi pl in dementa totala de pe plaja constanta din Aruba , unde unii baga mare, ca nu mai au cum sa bage mici (pe vremea asta)

~ de christian long pe Iulie 26, 2013.

Lasă un răspuns

 
